Доста са били изненадани как след ремонт на привидно здрав стартер колите започват да палят, особено печките.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Бавно палене след продължителен престой
Collapse
X
-
Тъй като аз наскоро сменях акумулатор и изчетох доста неща по темата, останах с впечатлението, че 12,4В е малко, акумулатор в изправност трябва да държи 12,6В+. Това естествено не значи автоматично, че проблема е в акумулатора, особено ако колата не се кара често и достатъчно дълъг период за да се зареди като хората. При мен когато акумулатора сдаде багажа светваше съобщение за проблем с подгревните свещи - предполагам, че и при теб ако проблема е същия би трябвало да има някаква подобна индикация. При всички положения е хубаво е да го заредиш, а ако е на години вече и имаш време може да му направиш пълен цикъл - разреждане (до към 12В) и зареждане след това.sigpic
Comment
-
Поправете ме ако греша но батерията се зарежда най добре при каране извънградско . И респективно при малко каране и то градско сами се сещате колко се заережда тая батерия пък после няколко дена седи без да се пали и после едва едва на студа въпреки че не е толкова студено с изключение рано сутрин .
ПП : пробвайте да си изключвате фаровете преди да запалите по- лесно пали поне при мен е такаAlfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I)My love
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от Ladjov Покажи съобщениеПП : пробвайте да си изключвате фаровете преди да запалите по- лесно пали поне при мен е такаsigpic 156SW 1.9JTD 16V
Comment
-
Първоначално публикувано от CTOMAHATA Покажи съобщениеЧе те фейслифтовите 156ци каквато ако не греша има Satanism си гасят фаровете автоматично докато върти стартера.Welcome to the real world
Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.
Comment
-
Аз пък да издам стар тираджийски трик
Когато повечко време не е палена или рано сутрин когато е студена, знам от опитните тираджии че даваш на контакт и включваш фаровете за около 15-20сек, това се правело с цел да възбуди акумулаторите (при камионите са два) и така пали доста по-лесно
156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщениеАз пък да издам стар тираджийски трик
Когато повечко време не е палена или рано сутрин когато е студена, знам от опитните тираджии че даваш на контакт и включваш фаровете за около 15-20сек, това се правело с цел да възбуди акумулаторите (при камионите са два) и така пали доста по-лесно
JTD 105+
Comment
-
За зареждането на изхабеното от едно палене електричество в акумулатора, двигателя трябва да работи поне 15-20 мин. Това е причината късите разстояния да съсипват акумулатора.Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Comment
-
Ето го клипчето...днес се случи така, че я подгрях 2 пъти....и беше една идея по-добре работата.
Пробвах да го кача в Ютуб, ама там прави някакви корекции на звука и явно мисли стартера за статичен шум или и аз не знам кво, та нищо не се чува...
http://www.megaupload.com/?d=SGT6I9Q4156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
OEM & Ventura Garage
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW
Comment
-
ооккееей...и ся кво да си купувам, зарядно за тоя или направо нов акумулатор?
Днеска я карах 200тина км....ще видим в Неделя как ще е с паленето....156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
OEM & Ventura Garage
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW
Comment
-
Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщениеооккееей...и ся кво да си купувам, зарядно за тоя или направо нов акумулатор?
Днеска я карах 200тина км....ще видим в Неделя как ще е с паленето....Може да си го имаш и дълго време този, може да е в съвсем начален стадий на пробив на клетка.
М/у другото какъв е? В смисъл сервизен ли е или е без доливане на течност?
Ако е сервизим отвори винтовете и му долей на по празните
Comment
-
Необслужваем е, доколкото помня....иначе тук акумулаторджии няма...трябва в сервиз къдетонсигурно ще искат да ми записват час и да ме таксуват по 1 милон евро на час за тая проверка...по-евтино ще е да си взема зарядно или акумулатор направо, ако тоя е тръгнал...156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
OEM & Ventura Garage
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW
Comment
-
Колега можеш да пробваш следващия път да запалиш без пуснати толкова консумативи ( фарове, музика, плафони )евентуално може и по добре е да е
но не е гаранция! Със сигурност обаче при малко по голям студ ще те предаде акумулатора! След като си сигурен, че не може да се долива в него или започваш да го зареждаш или купуваш нов , което те съветвам ако имаш възможност да направиш
друг вариант не виждам аз
Успех!
156 1.9jtd 105`99 # Golf 1.9tdi 110`99 #Golf 1.9tdi 131`02 # Corsa 1.0 12v 50`00 # Yamaha FZR 600cc 125`01
http://vbox7.com/play:50b703f7
Comment
Comment