Известие

Collapse
No announcement yet.

Бавно палене след продължителен престой

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Доста са били изненадани как след ремонт на привидно здрав стартер колите започват да палят, особено печките.
    AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

    Comment


    • #17
      Тъй като аз наскоро сменях акумулатор и изчетох доста неща по темата, останах с впечатлението, че 12,4В е малко, акумулатор в изправност трябва да държи 12,6В+. Това естествено не значи автоматично, че проблема е в акумулатора, особено ако колата не се кара често и достатъчно дълъг период за да се зареди като хората. При мен когато акумулатора сдаде багажа светваше съобщение за проблем с подгревните свещи - предполагам, че и при теб ако проблема е същия би трябвало да има някаква подобна индикация. При всички положения е хубаво е да го заредиш, а ако е на години вече и имаш време може да му направиш пълен цикъл - разреждане (до към 12В) и зареждане след това.
      sigpic

      Comment


      • #18
        и при мен има нещо такова
        Last edited by cuiceka; d.m.y г., 21:42.
        alfa romeo 156 1.9 jtd

        Comment


        • #19
          Поправете ме ако греша но батерията се зарежда най добре при каране извънградско . И респективно при малко каране и то градско сами се сещате колко се заережда тая батерия пък после няколко дена седи без да се пали и после едва едва на студа въпреки че не е толкова студено с изключение рано сутрин .

          ПП : пробвайте да си изключвате фаровете преди да запалите по- лесно пали поне при мен е така
          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I) My love
          sigpic

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Ladjov Покажи съобщение
            ПП : пробвайте да си изключвате фаровете преди да запалите по- лесно пали поне при мен е така
            Че те фейслифтовите 156ци каквато ако не греша има Satanism си гасят фаровете автоматично докато върти стартера.
            sigpic 156SW 1.9JTD 16V

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от CTOMAHATA Покажи съобщение
              Че те фейслифтовите 156ци каквато ако не греша има Satanism си гасят фаровете автоматично докато върти стартера.
              И моите гаснат докато върти...
              Welcome to the real world

              Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

              Comment


              • #22
                Аз пък да издам стар тираджийски трик
                Когато повечко време не е палена или рано сутрин когато е студена, знам от опитните тираджии че даваш на контакт и включваш фаровете за около 15-20сек, това се правело с цел да възбуди акумулаторите (при камионите са два ) и така пали доста по-лесно
                156 2.4JTD 136+ PS

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                  Аз пък да издам стар тираджийски трик
                  Когато повечко време не е палена или рано сутрин когато е студена, знам от опитните тираджии че даваш на контакт и включваш фаровете за около 15-20сек, това се правело с цел да възбуди акумулаторите (при камионите са два ) и така пали доста по-лесно
                  помага. стопля акумулатора и пали като топла кола, НО тировете като се запалят и минават по стотици километри. при колите това помага за по бързата нужда от смяна на акумулатора
                  JTD 105+

                  Comment


                  • #24
                    За зареждането на изхабеното от едно палене електричество в акумулатора, двигателя трябва да работи поне 15-20 мин. Това е причината късите разстояния да съсипват акумулатора.
                    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                    Comment


                    • #25
                      Ето го клипчето...днес се случи така, че я подгрях 2 пъти....и беше една идея по-добре работата.
                      Пробвах да го кача в Ютуб, ама там прави някакви корекции на звука и явно мисли стартера за статичен шум или и аз не знам кво, та нищо не се чува...

                      http://www.megaupload.com/?d=SGT6I9Q4
                      156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                      OEM & Ventura Garage
                      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                      Comment


                      • #26
                        Слаб стартов ток е това 100%

                        Comment


                        • #27
                          ооккееей...и ся кво да си купувам, зарядно за тоя или направо нов акумулатор?

                          Днеска я карах 200тина км....ще видим в Неделя как ще е с паленето....
                          156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                          OEM & Ventura Garage
                          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
                            ооккееей...и ся кво да си купувам, зарядно за тоя или направо нов акумулатор?

                            Днеска я карах 200тина км....ще видим в Неделя как ще е с паленето....
                            Ами иди при акумолаторджий да ти замерят стартовия Може да си го имаш и дълго време този, може да е в съвсем начален стадий на пробив на клетка.
                            М/у другото какъв е? В смисъл сервизен ли е или е без доливане на течност?
                            Ако е сервизим отвори винтовете и му долей на по празните

                            Comment


                            • #29
                              Необслужваем е, доколкото помня....иначе тук акумулаторджии няма...трябва в сервиз къдетонсигурно ще искат да ми записват час и да ме таксуват по 1 милон евро на час за тая проверка...по-евтино ще е да си взема зарядно или акумулатор направо, ако тоя е тръгнал...
                              156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                              OEM & Ventura Garage
                              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                              Comment


                              • #30
                                Колега можеш да пробваш следващия път да запалиш без пуснати толкова консумативи ( фарове, музика, плафони ) евентуално може и по добре е да е но не е гаранция! Със сигурност обаче при малко по голям студ ще те предаде акумулатора! След като си сигурен, че не може да се долива в него или започваш да го зареждаш или купуваш нов , което те съветвам ако имаш възможност да направиш друг вариант не виждам аз Успех!
                                156 1.9jtd 105`99 # Golf 1.9tdi 110`99 #Golf 1.9tdi 131`02 # Corsa 1.0 12v 50`00 # Yamaha FZR 600cc 125`01
                                http://vbox7.com/play:50b703f7

                                Comment

                                Working...
                                X